Jom sAMa2

Mekasih Jalan2 Kat Sini

10 March 2011

Ke Manakah Ibunye...

KESIAN..itu la ayat y kuar dr mulut CK bila bgn pg td n bukak tingkap bilik..ada 2 ekor ank kucing y ditinggalkan ibunye..mmg CK dh dgr suara ank kucing tu duk miow..miow sblom CK tido smlm..ingtkn ibu dia xnk bg susu..CK biar je la..tp dlm kul2 pg lbh2,CK dgr suara ank kucing tu makin dkt ngn bilik CK..adoiiii knp lak ngn ank kucing ni..nk turun tgk,rsa mls lak tp dlm hati tu tetap ada rsa simpati..bkn CK xnk turun tgk,mata ni ngantuk sgt2..lps tu,ank kucing tu senyap..CK pk,ohhh dia dh jumpe ibu dia la tu..semua anggapkan CK hancur b'kecai sbb kul5 pg lbh2 dia bunyik lg..huhuhu..CK biarkan lg,xlrat nk bgn walaupun CK mmg rsa t'ganggu sgt ngn bunyik suara ank kucing tu..bunyik tu b'larutan smpai la CK bgn utk slt subuh..msa turun nk p atr mami keje,CK tgk la ank kucing tu..ala kesiannye..smpai ati ibu dia tinggalkan ank cmtu..huhuhu..ada 2 ekor ank kucing tu,1 hitam + puteh N sekor lg kaler oren + puteh..comel sgt,bulu dia pun lebat gak..mak dia xde la comey tp xtau la kut2 bapak dia tu jenis kucing y kacukan..tp y paling kesian lg,y kaler oren tu,dia sakit mata la..penuh taik mata smpai xleh nk celik..dia la y kuat sgt bunyik smlm..y itam tu xde la kuar suara,bisu agaknye..hihihi..CK nk bela tp takut xt'jaga lgpun xde sangkar..kalo nk bela jugak,kena beli sngkar la..huhuhu..tgk la dulu cmner..ingt nk ambik y oren tu,nk cuci mata dia,pasni kalo dia nk p mne2 pun blh la kn..huhuhu..jom tgk gmbr ank kucing y CK mksudkan..daaaaaaaaaa!!!!

y ni pun comel gak..
y ni comey tp kesian mata dia..
di manakah ibunye..

-SyaZiah2105-

2 comments:

b a m b a m ' s said...

errr..entry buh perenggan leh dak?? hehehehe

Terjah jom!: Kenapa KRU Production tak amek REMY ISHAK jadi HERO dalam Hikayat Merong Mahawangsa?????

Cahaya Qaseh said...

@bambam:hihihi..lupa nk wat cmtu..main post je..xpe,nti aku buat perenggan ek..tengs 4 the comment..=)