Jom sAMa2

Mekasih Jalan2 Kat Sini

13 April 2011

BEN ASHAARI BICARA KASIH AYAH

http://www.benashaari.com/2011/04/segmen-kaulah-pelita-hati-ku.html
salam..
t'lebih dahulu sedekahkn Al-Fatihah buat arwah papa..

t'lalu byk kenangan manis b'sama arwah papa..tiap2 org akan ckp y ayah diorg adalah y t'baek..cam tu gak dgn CK..bg CK,ayah CK adalah y t'baek buat CK..kebykan org ppuan akan rapat ngn mak tp tidak bg CK..CK t'lalu rapat ngn arwah papa..

kalo ingtkn semua kenangan y arwah papa tinggalkn tidak 1 pun y CK lupakan..well apa y CK t'haru sgt arwah papa adiahkn CK kasut sekolah..bg korg cam biasnye kn,alah bg kasut sekolah apa brg tp bg CK tu adalah kasut sekolah y t'baek CK pernha terima..biasnye kalo nk beli kasut sekolah,CK akn p jugak..pilih kasut y mne CK b'kenan..tp y ni,arwah papa beli sndiri dan di adiahkn msa befday CK..tp selama mne aje kn kasut tu blh b'tahan..pe2 pun CK hargainye..

kenangan pahit??smpai skrg CK rsa myesal sbb tipu arwah papa..time tu CK nk ikut rombangan IPTA p obersea..iaitu Bandung,Indonesia..tp arwah papa xbg..xtau knp arwah papa xbg p..korg pasti akan fikir CK ni ank derhaka kn tp bila lg CK nk smpai sana..time ni je la..pe2 pun,CK sempat b'terus terang ngn arwah papa psal hal ni sblom arwah meninggal..Alahadulillah,arwah papa maakn CK..

sedih ni..xnk citer pjg2 lg..kang xpasal2 banjir lam bilik CK ni..hihihi..kt sidebar CK ada gmbr arwah papa..tu gmbr last y sempat CK ambik..msa tu penyakit dia dh teruk sgt..Al-Fatihah buat arwah..

jari manis:rindu gelak ketawa arwah papa..:(

-SyaZiah2105-

12 comments:

Fuuyooh said...

salam .. pak aji datang tawaf cni .. hehe

lagu khas untuk ayah :

http://www.youtube.com/watch?v=H8a43fgs26I

wanie misa amane said...

salam, saya dah baca entry awak, semoga terus tabah menempuh hidup yea

dari segmen abg ben ^__^

Dekcik said...

semoga tabah yer...
doa sentiase tuk arwah..

singgah lah blog dekcik..
bce ngah penuh hayati..

http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-bicara-kasih-ayah.html

MyMye MyMya said...

Singgah baca entri awk ...:D

NiSha said...

Alfathihah untuk papa Ck..

tetiba bergenang air mata..
tak dpt Nisha bayangkan Nisha hilang bah Nisha..

sedih baca...

http://heandsheloves.blogspot.com/

bersama kak Es said...

moga arwah papa Ck tenang disana

mas saari said...

singgah baca entri tentang ayah!

samalah macam Mas, abah pun dah pergi buat selamanya...moga kita sama2 tabah!

Hazrina Erin said...

ayah adalah yg terbaik!^^
semoga awak terus tabah!
al fatihah buat beliau

mari2 singgah^^
http://whenisaidsomething.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-bicara-kasih-ayah.html

EYQASARA said...

tabah ye.. Allah lebih sygkan dia..

SYAF said...

Baca entry ..SinGGah2 Kat sini

SYAF said...

Baca entry ..SinGGah2 Kat sini

fRaMe+LenSeS said...

tade yang lebih tacing dari kisah Ayah dan Mama.

Nadh sayang ayah nadh jugak.. ;)
Salam singgah salam ziarah dari nadh..
kita jadi anak soleh untuk Ayah ye. yang mendoakan kebahagiaan depa dunia dan akhirat..

Nadh datang melawat ni.. ;)
kisah anak Ayah Budak Nakal