Jom sAMa2

Mekasih Jalan2 Kat Sini

21 January 2012

Megi Ketam vs Megi Goreng Di Relax Cafe

Assalamualaikum & selamat ptg..

adoiii la..(ptg2 cmni dh m'geluh)
ck selalu cmni..update entri lmbt..huhuhu..
maap la ye kekwn..xde mood nk update..pastu lak xde idea nk karangkn pe..
tetiba aje mati idea..ni sbb dh kurang m'baca la..
kalo selalu m'baca pasti idea tu dh m'curah2 bak air terjun..
hohohoho..

oke, ada la 2,3 minggu lps BFF ck ajak p mkn megi ketam..
keje ck ni asyik mkn je..
dh tu nk wat cmner kn..
kalo BFF ck ada kat KB, ni la rutin kami..
MAKAN...MAKAN..MAKAN..dan MAKAN lg..
hohohoho..

kali ni mkn Megi Ketam lak..
rsanye dh 3 kali ck p mkn kat sini..
dkt n sedap...
kat mane??tgk pic kat bawah ni..

Relax Cafe ni kat Jalan Pasir Pekan-Pasir Mas..
atau lbh spesifiknye Jalan Kutan..
kalo korang dr arah Jambatan Yahya Petra..
first roundbout,korang ambik kanan kiri..
then terus je..
kedai dia sebelah kanan pemandu..
so far,byk2 tmpat y ck p try mkn megi ketam,ni la tmpat y dpt
menambat ati ck..SEDAP!!!!

oleh sbb dh boring mkn megi ketam..
kali ni ck mintak megi goreng ngn air fresh oren..
uurrmmmm
megi goreng dia pun sedap gak..
serius mmg sedap..

ni megi goreng y ck punya..
alahai tetiba lak t'liur ni..
kuikuikui..

oke ni la rupa megi ketam kat kedai Relax Cafe Kutan..
serius mmg sedap..dia punya kuah tu mmg mantop!!!!
sape2 p'gemar megi ketam blh la p cuba kat situ..
kalo xtau katner blh tnya ck..

maap la..kali ni gmbr ck ngn megi kali ni xde ye..
mls nk ambik sbb dh byk kali p kedai tu..
so dh basi dh..
abg punya kedai tu pun dh knl ck..
hahahaha..

oke la..
setakat ni la dulu..xde idea dh nk m'garang..
maklum la msa bljr dulu kertas karangan pun cukup2 mkn je..
mne2 y t'liur nk mkn tu, so cpt2 la pegi ye..
dibuka setiap hr kecuali hr RABU dr jam 5ptg smpai 12mlm kut (ekceli xsure dia tutup kul brpa)..
para pengemar megi ketam...
ANDA HARUS CUBA KAT SINI..
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

p/s:nk kna mtk royalti ni ngn abg punya kedai megi ketam sbb promote kedai dia kat blog ck..hahaha..mcm la blog ak ni pemes sgt..huahahaha..

-SyaZiah2105-
4.45pm

2 comments: