Jom sAMa2

Mekasih Jalan2 Kat Sini

29 November 2011

Hobi Lama Kembali

Assalamualaikum & slmt tghr..

last week atau lbh tepat lg hr rabu 23/11/11, ck order novel novel dr KAKI NOVEL..dh agak lma ck xsopim novel ni..xtau nape tetiba aje bila bukak page tu rsa cam nk beli novel lak..dah la ujung2 bulan..

sib baik ada sikit lg baki2 duit gaji bln lps..blh sambar 3 buat novel terus..plus ck ni ahli kelab tu so blh diskaun..kalo beli kat SMO pun belom tentu dpt hrga cam beli kat KAKI NOVEL..pastu caj pos semua pihak KAKI NOVEL tanggung..best kn???sbb tu ck suke beli novel kat sini walaupun kena tunggu lama..mls nk p kedai buku semata2 nk beli novel..

ekceli xde la lama sgt kna tunggu novel tu smpai..buktinye hr rabu ck order,hr isnin 28/11/11 dh dapat terus ke pat keje ck..caye x??jap je kn??ni kali kedua ck beli on9 terus dr KAKI NOVEL..tu pun sambar 3 bijik terus..ambikaw..hahaha..

xtau la bila blh abiskn bca 3bijik novel tu..ni pun dh rsa mcm nk beli lg..kalo korg pun mcm ck suke bca novel tp mls nk kuar p kedai buku blh je daftar ngn KAKI NOVEL..free je utk register sbgai member..korang blh klik SINI..easy n simple..

tp kalo korang mls nk beli,korg jugak blh baca kat Penulisan2u.kat situ lg byk novel2 br y blh korang bca..tp b'sambung2 ar by chapter..kat web tu pihak penulisan2u upload chapter by chapter..so kalo korang dh abis bca chapter las,korang kna tunggu utk pihak penulisan2u upload chapter y t'baru..

dulu ck pun buat cmtu gak tp sejak keje kat pat br ni,xsmpat nk lyn bca kut web..tu sbb ck beli terus aje novel2 tu..kat web tu bkn aje ada novel,cerpen pun byk..bg y xsuke bca citer y smbung2, korang blh bca cerpen y xkurang hebatnye..hehehe..

nk tau novel pe y ck beli??jom scroll ke bwh..

KIRIMKAN AKU MALAIKATMU
novel kat atas tu ck dh mula bca smlm..br smpai chater3..ngntuk sbb lyn citer Mastercheff & Kelassss kau Maria..kihkihkih..baca sinopsis biasa2 aje tp xtau la cmner..tunggu update dr ck oke..

SEMARAK CINTA
...DAN MIMPI PUN BERSATU
antara 2 novel kat atas tu ck xtau bila nk bca dulu lps abis bca novel KIRIMKAN AKU MALAIKATMU..oke la,ck nk smbung wat keje jap maklumla,keje xkan abis selagi kite belom mati..renung2kan & selamat b'amal..hehehe..

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...


-SyaZiah2105-
1.00pm

4 comments:

Ardini Humaira said...

InsyaAllah dni akan sambung balik hobi ni bila dni sampai ke miri nanti. la ni tak dan. duk busy prepration untuk my wedding :D

cik fa said...

anda dijemput untuk join GA CONTEST cik fa...hadiah menarik menanti anda darling...

LINK CONTEST
http://buxxszmania.blogspot.com/2011/11/giveway-lilqarmaa-dari-cik-fa.html

Cahaya Qaseh said...

ardini::ye ke..wah!!!!tahniah for your wedding..nti update lam blog ye..

Cahaya Qaseh said...

cik fa::mekasih jemput ck utk join GA tu..ck try join ye..hehehe..