Jom sAMa2

Mekasih Jalan2 Kat Sini

29 October 2011

Megi Ketam

Assalamualaikum & Selamat Pagi..

ni entri pertama ck setelah lama b'cuti..bkn ck sengaja xnk update kat sini tp kekangan keje (skema ayat) buat ck perlu lupakan blog y t'cayunk ni..so ni entri p'buka selera utk kalian m'jamu mata..

lps blk dr kursus hr tu,ck smbung cuti sehari lg..tu pun sbb bff ck lom blk KL..so ajak dia p cr megi ketam...hahaha..kat mana??kat Cherang Ruku,Tok Bali..dkt sejam p'jlnan utk ke sana..puas cr tp akhirnye jumpe gak..

dh lama ck nk mkn megi ketam ni cuma xtau tempat tmbh lak ck xde transpot nk p cr..huhuhu..nk tgk picture megi ketam y sempat ck ambik sebelom mkn??sila scroll ke bwh..


amacam??best x korang tgk???hahaha..pasti air liur korg sdg meleleh kn??tu guna ketam nipah ye..bkn ketam laut..ketam nipah lg best dr ketam laut..oke korg dh t'liurkn apa kata korg p cr skrg..ikut korg la..samada nk msk sndiri atau nk cr kedai dia kat Tok Bali,Kelantan..hihihi..

ck ni saje je kn..pg2 pun wat entri cmni..hahaha..tp xkn la korang nk mkn megi ketam lak pepgi ni kn..so ptg nti blh la p carik ye..hihihi..oke,jom lyn 3,4 keping pic lg y smpat ck snap sblom ngap megi ketam tu..hihihi..

ni slh sorg bff ck..zue namanye..ank dh dua oke..
ni anak dia y sulung..namanye Dzara..auntie2 dia panggil yaya jr..
ni lak my bff gak..leya namanye..dia la y ikut ck p kursus hr tu..dia la y ajak p cr megi ketam..
y ni lak,xperlu diperkenalkn lg..pasti korg knl..owner blog ni..tu pun  kalo korg selalu singgah kat sini la..hihihi..

nti ck update gmbr2 sepjg ck p kursus kat Pulau Perhentian hr tu ek..

-SyaZiah2105-
9.49pagi

2 comments:

alisha sha said...

ponn3 ....
uitt sory mencelah huhhuu. nie kawan Erni @ as yg men bowl itu hari...
juz nk gtau memng lame dah mencari jln ke sane tp hampehh xjumpoo..
soo lau dpt bg la jln nk ke sane yeaa :D
tq peaceeeeeeee

Miss As said...

hhahahahahahaha.....best nyoOOooo..lmo rse nk kn....xdok peluang pon lagi..huhuhu.........kak cik bg gak jalan ko sha tu......dio mgidam mggi ketam tuuuuu