Jom sAMa2

Mekasih Jalan2 Kat Sini

02 May 2011

Fisrt Day | Berlalu Dgn Cukup 'Perfect'..

Alhamdulillah...

itu y mampu CK ucapkan setelah sehari b'keje ditmpat br dgn bos br b'sma2 kwn2 br..so far,semua org y CK jumpe ok2 je..CK pun enjoy keje situ..hr ni byk y CK belajar benda br y xpernah CK buat pat keje lama..maaf la ye ex-boss,sy bkn xenjoy keje pat lama tp sy keje kt situ xbyk pgalaman y sy dpt..dh 2thn sy keje situ tp xde pun pengalaman br y sy timba..hihihi..

hr ni first day CK lalui dgn penuh rsa diri sbg staff..keje CK sbg Admin Exc & Financial Officer..agak berat gak tugas CK tu..CK kena jaga semua staff Front Office(Receptionist) n pekeje am..kurang lbh dlm 7 org..kira ok la kn tp xtau la CK blh ke x tanggung tugas tu..maklum la sblom ni keje utk diri sndiri aje..xperlu jaga sape2..bila keje pat br ni,hampir separuh staff hotel,CK y kena jag..hope CK blh pikul tugas ni dgn jayanye..

pe2 pun CK nk ucapkan mekasih byk2 buat bos br CK..byk y dia tunjuk ajar utk CK..biasa la kn budak br kena la ajar btl2..kang slh information susah lak..hihihi..

opis hour keje kt situ kul9pg-5ptg aje..kalo ada event pe2 y perlukn CK,CK kena wat OT la..

work vs home=dua2 ck suke..
jari manis:so far,i like this job..

2 comments:

A y e s h a Ramlee said...

ayesha pilih home.. ngntuk ni, dah lew ujan lg kat opis ni, renyai2 pun layan titon klu mcm ni..

Cahaya Qaseh said...

@ayesha::hahaha..kt sana ujan ek..ala ck ni br aje keje,so maybe rsa seronok lg la..pasni xtau la..kihkihkih..