Jom sAMa2

Mekasih Jalan2 Kat Sini

22 February 2012

"Who's Your English Teacher PAPA??"

Assalamualaikum & selamat ptg..


korang dh tgk Di Sebalik Tabir Adnan Sempit 2??ck dh ulang2 kali tgk kat Astro..xpuas tgk la..hihihi..tgk DST pun dh gelak2 apatah lg bila tgk fullmovie..mesti gelak blh gelak sorg2..


scene dia lam tu mmg best la..xsbr ni nk beli kat Astro First ni..ekceli ck ada kisah t'sendiri lam citer Adnan Sempit ni dr first season lg..smpai skrg ck xjemu2 tgk citer tu..TAK PERNAH oke..ni dh ada y second season lg la minat ngn si sempit tu..hihihi..


byk scene n dialog y ck suke..y first tu!!!!tajuk kat atas tu.."Who's Your English Teacher Papa?" (kiut sgt Nadia masa ckp dialog ni..) dialog second y ck suke "daddy mama mtk papa jd transfomer dlm msa 30 hari??" hahahahaha..kelakar kn??


jom tgk video trailer ADNAN SEMPIT 2..



jom kite review sinopsis citer ADNAN SEMPIT 2..


Kisah mengenai hubungan Adnan dan Nadia selepas berjaya m'harungi pelbagai rintangan dan halangan dalam m'jayakan hubungan mereka. Ayah Nadia, Datuk Isnin tidak merestui hubungan mereka dan meletakkan syarat yang mana dalam masa 30hari, Adnan haruslah boleh b'tutur dalam bahasa inggeris dan merubah penampilan dirinya.

Adnan yang mengalami kesusahan utk berubah dan meminta bantuan Bobby untuk m'ajar dan m'ubahnya. Bobby selaku kawan baik Adnan sanggup menolong Adnan.

Hubungan di antara Bobby dan Wawa juga m'alami masalah yang mana Wawa mula merasakan yang Bobby langsung tidak berubah dan tidak berusaha demi hubungan mereka. Perkara yang sama berlaku kepada Adnan dan Nadia. Datuk Isnin cuba untuk m'sabotaj usaha Adnan untuk berubah dengan menhantar Fendi, sepupu Nadia untuk m'goda Adnan dan membuat Nadia merasa sangsi dengan kejantanan Adnan.

Rancangan Datuk Isnin b'jaya dan Nadia mula m'jauhkan diri daripada Adnan. Adakah Adnan dan Nadia akan bersatu? Mampukah Wawa dan Bobby m'pertahankan cinta mereka? Adakah Adnan mampu b'cakap dalam bahasa inggeris?

sama2 la kite nantikan citer ni kuar di pawangan esok..

p/s:sygnye ck xdpt tgk lg..kna tunggu kuar kat Astro First dulu la jawabnye br leh tgk..xsbr nk tunggu citer ni..hihihihi..

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

-SyaZiah2105-
5.37pm


No comments: